Araç Kiralama

Araç rezervasyonumu nasıl gerçekleştirebilirim?
Araç rezervasyonunuzu sadece online üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. "Araç Kirala" rezervasyon bölümünden ilgili seçimleri tamamladıktan sonra Visa/Mastercard/Amex kredi kartlarınızı kullanarak yapabilirsiniz. (Paramatik kartlar kabul edilmemektedir.)
Araç rezervasyonumun onaylandığını nasıl anlayabilirim?
alamo.com.tr web sitesi üzerinden araç kiralayan tüm misafirlerimize belierttikleri e-posta adresine ve cep telefonlarına SMS ile konfirmasyon bilgisi iletilmektedir. Rezervasyon esnasında tüm bilgilerinizi eksiksiz ve doğru iletmeniz çok önemlidir.
Rezervasyonumda değişiklik yapabilir miyim?
Onaylı rezervasyonlarınızda, araç grubu değişikliği ya da ek hizmet ekleme gibi işlemler alamo.com.tr üzerinden yapılamamaktadır. Rezervasyonunda değişiklik yapmak isteyen misafirlerimizin 44 44 937 (YES) numaralı çağrı merkezimize ya da ilgili ofisimize başvurmaları gerekir. Değişiklik kuralları için Alamo kiralama sözleşmesi dokümanını inceleyebilirsiniz.
Saatlik kiralama yapabilir miyim?
1 günden (24 saat) kısa kiralama yapılamamaktadır. En kısa kiralama 1 gün (24 saat) olarak yapılmaktadır.
Kredi Kartı dışında ödeme seçeneği var mı?
Visa/Mastercard/Amex kredi kartları dışında ödeme yöntemi bulunmamaktadır. Nakit, senet, debit kart ya da sanal kart ile araç rezervasyonu yapılamamaktadır
Başka birisine ait kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Güvenlik kurallarımız gereği, yapılan araba kiralama hizmetleri için sürücü bilgileri ile ödeme yapılan kart bilgilerinin eşleşmesi gerekmektedir.
Ofiste ödeme yapabilir miyim?
Alamo, rezervasyonlarınızı sadece online web sitesi üzerinden kabul etmektedir. Bu nedenle ödemeyi rezervasyon anında kredi kartınız ile yapmanız gerekmektedir.
Rezervasyon ödemelerinde taksit seçeneğiniz bulunuyor mu?
Araç kiralama işlemleriniz taksit ile yapılamamaktadır.
Kredi kartımda biriken puanlarla araç kiralayabilir miyim?
Kredi kartınızda biriken puanlar ile rezervasyon ödemesini gerçekleştiremezsiniz.
Araç kiralarken kredi kartıma konulan provizyon (blokaj, depozito) ne zaman iade edilir?
Provizyon (depozito), kiralamanın sona ermesinin akabinde; varsa ücretli karayolları ve köprü geçişleri, eksik yakıt, günlük km sınırı aşımı ve hasar bedelleri hesaplanarak kalan tutar iade edilir. Bu tutarlar yok ise provizyon ücretinin tamamı iadesi için misafirlerimizin kredi kartının bağlı olduğu bankaya iletilir. Provizyon iadesi, bankalar arası işlemlere bağlı olarak ve resmi tatiller göz önünde bulundurulmak şartıyla 1 ile 10 iş günü içerisinde misafirlerimizin kredi kartına yansıtılmaktadır.
Rezervasyon yaptırdığım aracı nasıl teslim alabilirim?
Misafirlerimizin seçimlerini yapmış oldukları ofislere, anlık olarak rezervasyon bilgileri iletilmektedir. İlgili ofisimize, rezervasyon bilgilerinizle gitmeniz yeterlidir. Yanınızda ehliyetinizi ve kredi kartınızı (üst segment araçlar için 2 adet) bulundurmayı unutmayınız.
Kira Sözleşmesi yapılırken nelere dikkat etmeliyim?
Araç Kiralama Sözleşmesi'nin geçerli olabilmesi için yanınızda sürücü belgeniz, kimliğiniz ya da geçerli pasaportunuz ve en az provizyon bedeli kadar limiti olan kredi kartınız bulunmalıdır. Ayrıca, ikamet adresiniz ve telefon bilgileriniz sözleşmenize kayıt edilecektir. Üst segment araçlarımızda çift kredi kartı ibraz edilmesi gerekmektedir. Ofisimizden ayrılmadan önce mutlaka kiralama sözleşmenizin bir nüshasını yetkili arkadaşlarımızdan isteyiniz.
Kiraladığım aracı teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Aracın size teslim edildiğini gösteren teslim tutanağını imzalamadan önce; aracın kilometresini kontrol ediniz, varsa kusur ve hasarlarını yetkili arkadaşımızla birlikte tespit ederek tutanağa doğru geçirildiğinden emin olunuz. Ayrıca, kiraladığınız aracın güvenlik donanımı ve aksesuarları ile ilgili yetkili arkadaşlarımızdan bilgi alabilirsiniz.
Rezervasyonumu nasıl iptal edebilirim?

Web sitemizde yer alan "Rezervasyon İptal Formu" üzerinden rezervasyon numarınızı, e-posta adresinizi ve iptal sebebinizi girerek rezervasyon iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ayrıca, 44 44 937  numaralı çağrı merkezimiz aracılığı ile de rezervasyon iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İptal/İade şartlarınız nedir?

Rezervasyon iptal ve iade koşullarımız:

Rezervasyon iptalini gerektiren beklenmeyen durumlar için rezervasyon sırasında “Güvence Paketi” eklemeniz halinde araç alış saatine kadar kesintisiz iade hakkından faydalanabilirsiniz. Rezervasyonunuzda Güven Paketiniz var ise sadece Güvence paket tutarı kesintisi yapılarak kalan tüm tutarlar iade edilir.  

Rezervasyonunuzda Güvence Paketi yok ise;

Kiralama başlangıç tarihi 1 Haziran-31 Ağustos tarih aralığı dışında kalan rezervasyonlar için

Kiralama başlangıç tarih ve saatinden 24 saat öncesine kadar bildirilen iptallerde ücretsiz iade yapılır, 

Kiralama başlangıç tarih ve saatine 24 saat-1 saat arasında iletilen iptal bildirimlerinde 1 günlük kira bedeli tahsil edilerek geri kalan ücret iade edilir, 

Kiralama başlangıcına 1 saatten az zaman kaldı ise 2 günlük kira bedeli tahsil edilerek kalan ücret iade edilir.

Haber verilmeksizin aracın alınmaması durumunda iade yapılmaz. 

Kiralama başlangıç tarihi 1 Haziran-31 Ağustos tarihleri arasındaki rezervasyonlar için

Kiralama başlangıç tarih ve saatinden 48 saat öncesine kadar bildirilen iptallerde ücretsiz iade yapılır,

Kiralama başlangıç tarih ve saatine 48 saatten az süre kalan iptal bildirimlerinde kira bedelinden 3 günlük kesinti yapılarak kalan tutar iade edilir

 

Haber verilmeksizin aracın alınmaması durumunda iade yapılmaz. 

İptal ettiğim rezervasyonumun iadesi ne zaman kredi kartıma yansır?
Rezervasyonların iadesi, rezervasyon iptalinin akabinde iptal iade şartlarına göre misafirlerimizin kredi kartının bağlı olduğu bankaya iletilir. İptal edilen rezervasyonun iadesi, bankalar arası işlemlere bağlı olarak ve resmi tatiller göz önünde bulundurulmak şartıyla 1 ile 10 iş günü içerisinde misafirlerimizin kredi kartına yansıtılmaktadır.
Bana teslim edilen araç ile benim kiraladığım araç farklı marka. Ne yapabilirim?
Rezervasyonlarınızı marka ve modellere göre değil, araç gruplarına yapmaktayız. enterprise.com.tr ve mobil sitemiz üzerinden rezervasyon yapan müşterilerimize filo imkanlarımız dahilinde araç gösterimi yapmakla beraber marka garantisi verememekteyiz. Misafirlerimizin belirtmiş olduğu alış gününde, istedikleri araç grubunda müsait araç temin edemediğimiz misafirlerimize bir üst grupta müsait olan araç, yaş ve ehliyet yaşı limitlerinizin araç grubu şartlarına uygun olması halinde, fiyat farkı talep edilmeksizin verilmektedir.